View Single Post
Sitat av Wild Vis innlegg
Jeg er ikke Mentalmelt men vil bare si at det nytter ikke å forsøke å integrere mennesker som ikke vil integreres.

Slik jeg ser det må man beskytte seg mot mennesker som velger å stå utenfor vårt samfunn.

I vårt lokalsamfunn har vi gjordt det på den måten at vi følger unge mennesker som skal fra et sted til et annet da det viser seg at selv menn i 50 årene sikter seg inn på prepubertale barn.

Men neida, de er bare mangelfult integrerte.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig og deler din forståelse, når menn i 50 årene jakter på småbarn må barna beskyttes. Det blir uansvarlig å håpe på det beste. Jeg tror heller ikke det forebygger om folk går rundt i byen å prater med asylsøkere og sigøynere.

Jeg ser her jeg bor at de som har barn i skolealder flytter fra byen, noen av de flytter langt for at barna deres skal få oppleve en trygg og god oppvekst på en god skole.

Vi som blir igjen er mer og mer forbannet og flere forbereder seg på strid, mine venner med innvandrerbakgrunn blir oppgitt og fortvilte over hva som skjer, men de tør ikke ta det opp.

Vi har tilfeller hvor ungdomsgjenger har møtt opp på familiers dør og krevd og få utlevert familiens 15 årige datter.
På alnabru var det for noen år siden noen tenåringer alene hjemme, de hadde fått lov å invitere noen venner hjem.
De satt og så på video og koste seg med pizza når en stor gjeng med innvandrerungdom stod på døra å krevde adgang til festen. Det var ingen fest og det stod flere på døra enn det var inne i huset. Ungdommene ringte etter hjelp og fikk det. Men problemer fikk de også, det ble drevet klappjakt på husets ungdommer som fikk skolegangen sin ødelagt og de ble bedrevet en regelrett krig mot hele husstanden, far ble banket opp og huset utsatt for angrep fra flere titalls ungdommer.
Tilsvarende har skjedd på ekeberg og i holmenkollen.

Foreldre med økonomi til det, leier vektere til å passe på barna når de er alene hjemme.

I holmenkollen har de i mange år vært plaget med innvandrerungdom som raner barna, på t-banen og på skoleveien.
Om vinteren oppsøker de korketrekkeren ens ærend for å banke og rane barna som aker der. Fortvilte foreldre har ringt politiet som ofte ikke kommer, så for å beskytte barna sine har de fulgt dem selv. Det har endt med at foreldrene har fått juling for manglende respekt.

Paradokset her er at holmenkollen har den største tettheten i Norge av arbeidsgivere. Tenk på det neste gang noen påstår at de ikke får jobb p.g.a utenlandsk navn.