View Single Post
Sitat av mrlee70 Vis innlegg
I motsetning til dere, så kjenner jeg Wangen personlig. Og jeg kjenner hans kølsvarte og ramsalte form for humor. De kommentarene han har kommet med på Facebook har ALLTID hatt humoristiske undertoner, men det er jo enkelte som tar dette veldig bokstavelig da. Humor er farlig det, det kan nemlig tolkes BOKSTAVELIG, og da får det brått en helt annen mening. Wangen har aldri overfor meg sagt at han støtter Breivik, men han har fleipet og tullet mye med Breivik, ja - det har han. Han har nok balansert på en knivsegg, fordi i dette samfunnet er det enkelte ting man ikke kan fleipe med tydeligvis, som f.eks. Breivik. Og Wangen har alltid likt og pushe grenser, enten det er på film eller i form av verbale ytringer, og kølsvart humor er ikke "godtatt". Når han da kaller Breivik for "Godgutten", så er det jo temmelig opplagt at det er ironisk ment, men ironi er det jo heller ikke alle som forstår da...
Vis hele sitatet...
1. Dette kunne ha kommet bedre frem i førsteinnlegget ditt.
2. Ironi fungerer ikke på internett.
3. Så får han finne seg en jobb hvor ingen bryr seg om hvilke meninger han ytrer i tide og utide.

Eg kjenner mange hyggelige, morsomme og fargerike mennesker eg og. Det er dermed ikke sagt at eg vil at noen av disse skal være læreren til dattera mi.