View Single Post
Dette er dagens sjukeste nyheter, trodde nesten jeg hadde våknet opp under Stalin-regimet når jeg leste dette. Halllo! Hva skjer?!?

http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/...=true&tabId=72

Det er ganske så fantastisk og kunne lese i år 2012 om at en lærer er i ferd med å få sparken fordi han lager film på fritida si - og ikke nok med det, det er (hold dere fast) VOLDSFILM!!

Ojojoj! DET må være fæle saker det! Best og få han fjernet fra samfunnet en gang for alle, ja - kanskje han burde vært innlagt på vann og brød også, fordi å lage voldsfilm er vel noe av det mest kriminelle man kan gjøre?

Jeg håper rådmann Jørn Strand tenker NØYE over dette neste gang han tørr leie seg en Arnold Schwarzenegger-film. Til informasjon så ledet Arnold staten California, som guvernør, i flere år, et politisk verv som rager ATSKILLIG HØYERE enn en simpel rådmann-stilling.

Og ikke nok med det, Arnold har hogget av mange hoder og fyrt av mange kuler i alle sine blodige action-filmer, som utrolig nok, kan sees på DVD og Blueray.

Jeg regner nå med at Ringsaker Kommune starter en vendetta for å få satt Arnold inn på brød og vann også. PST bidrar sikkert gjerne i å få en slik kjeltring bak lås og slå. For Gudene skal vite, at i kristenlandet Norge, der skal man IKKE lage "voldsfilmer" nei. DET er farlig det.

SKJERP DERE Ringsaker Kommune. Dere kommer til å bli saksøkt - garantert! For maken til usakelig grunn for å fjerne noen fra jobben sin/si dem opp, har jeg vel aldri hørt om før.

I mellomtiden må vel vi andre amatørfilmere rømme over til Sverige, og starte en motstandsbevegelse, siden amatørfilm nå er slått opp i landets aviser som noe av det verste man tydeligvis kan gjøre, fy fa.....