View Single Post
Såpekoker av rang
364
Kanskje jeg ikke tenker helt klart, men jeg kan ikke la være å stusse over et par ting.
Hvorfor skal disse utlendingene gjøre 90% billigere oppdrag enn designere og utviklere i Norge (og resten av verden)?
Det er jo HELT unødvendig fra deres side å gjøre det så jævlig billig hvis de faktisk er så dyktige som det du sitter og tror.
Jeg kan da bare gå ut i fra at de er såpass billige i sine respektive hjemland fordi markedet der er annerledes, og
en norsk tusenlapp er nok til å brøfø familien for en måned. Hvis de er like dyktige som "våre" designere, og hvis de
vet å bruke internett, så kan de jo tjene lassevis med spenn i forhold til økonomien der de kommer fra. Internett
kjenner ingen landegrenser. Og så kommer du med dine lure triks og skal utnytte dette. Disse kontaktene dine
må være rimelig blåst hvis de går med på å fortsette å jobbe for 10% av verdien på det de gjør i et marked der de kunne fått så mye, mye mer. Dersom de er så dyktige og kvalitetsbevisste som du skal ha det til, selvsagt.

Bra design koster penger. Hvis jeg skulle jobbet etter disse prisene du legger frem her, hadde det ikke vært
nok timer i døgnet til at jeg hadde overlevd.

Jeg satser på at du feiler, slik at jeg fortsatt har noe å drive med.
Sist endret av monoid; 9. februar 2012 kl. 02:39.