View Single Post
Selv fikk jeg besøk av en kompiss for 2 uker siden, han ringte meg på telefon og lurte på om han og en annen kunne kommer på besøk, jeg sa selfølgelig ja, etter noen sekunder sa han til meg at han var komt ut av skapet og dette var da kjærsten hans, jeg svarte med at det gjore meg ingenting.

Når de var på vei fikk jeg litt "angs" nesten, hvordan var han? var han forandret? jeg stusset på det en stund helt til de kom, kompissen min har ikke forandra seg mye, litt mer femi men ikke noe annet en det. Kjærsten hans må være en av de kjekkeste mennesker jeg har møtt i mitt liv, jeg var ikke homofob men tanken om at min gamle kompiss nå var interrisert i gutter å den pakken gjore meg ukomfortabel helt til jeg møtte han igjen. Som mange andre her sier, jeg følte nesten at det var ubehagelig at han var homo fordi jeg ikke klarer og forstå "hvordan" han kan være det.

Jeg synes historien din er sterk, og om du vil ta igjen så vent til du er 20+. neste gang du ser dem da så sier du bare til dem: Når du plaget meg når vi var yngre, det gjorde veldig vont. Dette gjorde jeg, ble mobbet av vekta mi og fordi jeg er litt "spessiel" bare rett og slett litt snål med rare interesser dette traff dem dypt såg jeg, og det gjorde godt for min del


stå på, du høres ut som et sterkt menneske og du har mange år forran deg. Selv har jeg nå et så opent syn på homofile at jeg oppsøkte en homsebar, bare for og bevise for meg selv at folk som er homo er helt lik andre, var litt rart i starten av kvelden men fytti så mange snille og morsome mennesker jeg traff


har ikke peiling på hva dette egentlig har med tråden og gjøre... men jeg følte bare for og skrive det.