View Single Post
Wow! Dette er desidert en av de beste tripprapportene jeg har lest her på forumet. Jeg elsker det når folk kommer med kvalitetsposter, og du har definitivt bidratt med en! KP!

Jeg syns du som alle andre har nevnt før meg skriver på en utrolig bra måte. Jeg liker også det med at du faktisk først skriver den nå, når du virkelig har reflektert godt over det du har opplevd. Når jeg satt og leste starten på det du kaller bad-trippen din kom jeg også frem til samme konklusjon du skrev nederst, at kanskje denne loke ikke er en ide'el person å trippe med, rundt eller osv..

Jeg lo meg ihjel når du tok med det at du satt på utedoen og glemte å tørke deg bak. Jeg skal ærlig innrømme at du ikke er den eneste som har gjort den feilen. Jeg spiste også sopp den gangen det skjedde, og det hele var ekstremt ubehagelig, morsomt og flaut samtidig.

De åpenbaringene du beskriver vil jeg relatere meg til på en måte. Jeg husker veldig godt min første lsd tripp hvor jeg selv satt og "psykoanalyserte" menneskene rundt meg, og ga dem hver en merkelapp på hva jeg forbandt dem med. For meg er det alltid et varsel tegn når jeg møter mennesker jeg finner merket som "kaos" under en tripp, og visse forhåndsregler eller regler under turen blir da satt igang for minimal negativitet forbundet med denne personen. Det å f.eks konfrontere en person under lsd er vanskelig, men samtidig tror jeg faktisk om man på forhånd avtaler at det er greit å si hva man absolutt mener kan komme godt ut, hvis alle tenker at de faktisk er på tur. Dette er kanskje ikke alltid mulig, men ja.

Uansett... Veldig bra rapport. Ser frem til å lese flere tripprapporter fra deg. Du skildrer effektene og tankene du innehar veldig bra.

Jeg vet ikke hva det er, men noe sier meg at du absolutt er en person jeg kunne trippet med. Vel vel...
Sist endret av Saint123; 2. februar 2012 kl. 19:29.