View Single Post
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Om dere skal ut på et utested er det kanskje smålurt å ta med seg en slik i tilfelle det er langt mellom dusjene.
Vis hele sitatet...
Tenker heller å overnatte en plass hvor vi har tilgang til dusj.

Sitat av ex-adrin Vis innlegg
Da kan jeg si velkommen ti haugesund når dere kommer så langt :P hehe Men vis begge er fult 20 ved andkomst har dere alle barene på indre kai dere kan besøke(uten om MM/samson der er det 23 tror eg, vertfall det folk sier.) Ellers så har dere krasnapolsk(20) i gågaten(de skal flytte til kaien), og copa cabana(18) på kaien som skal opp i gågaten(begge de to er nattklubber). er det hotel dere er på jakt etter eller campingplass
i sentrum er finner dere hotelene, utforbi sentrum ligger en campingplass (haraldshaugen camping, de har hytter også) eller så er det skeisvang gjestgiveri(shaby plass etter mine meninger)
Vis hele sitatet...
Takk for god info! Jeg blir ikke 20 før i Juli, kompisen min i Mai. Siden vi drar i Juni blir nok 18 års-klubber det eneste aktuelle. Også, hvis du vet om klubber som spiller litt metal, hadde det også vært fett (er ikke så veldig glad i det de fleste ungdommer hører på i dag).

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Om dere skal ut på et utested er det kanskje smålurt å ta med seg en slik i tilfelle det er langt mellom dusjene.
Vis hele sitatet...
Oisann, tror jeg misforstod deg litt.

Er det ikke sånn at når man går på lange turer, så er det best å ikke dusje? For å holde på varmen? Lars Monsen-style!