View Single Post
Jeg mener røykere burde åpne øynene istedenfor å bare lukke igjen og fyre opp en sigarett. Disse reklamene er fullstendig realistiske scenario! Det kan skje hvem som helst - spesielt utsatt er dere som begynte tidlig (13-14) og i tillegg stapper i dere junkfood og brus regelmessig. Tør ikke engang tenke på hvordan dere ser ut innvendig..

Har selv en far som røyker som en gal. Dette setter jeg aldeles ikke stor pris på. Syns det er en egosentrisk holdning ovenfor sine egne barn, igrunn. Så viktig er ikke røyk, at den ikke kan legges vekk i bytte mot kanskje 10-15 ekstra år å leve. I det minste et friskt liv!

Sikkert veldig enkelt for en som meg å si. Vet hvordan dere tenker om ikke-røykere; men det er kun svake mennesker som har en avhengighet. Jeg mente selv jeg var bein avhengig av cola - og ja, man kan bli avhengig av cola - men jeg klarte allikevel å legge fra med colaen uten å tenke noe mer over det. Merker selv på kroppen hva den gjorde mot meg, dermed valgte jeg å slutte. Jeg LOVER jeg hadde klart det samme med røyk! Det handler om å være stek De fleste røykere gir opp før de har prøvd.