View Single Post
Sitat av salim Vis innlegg
Trudde nFF var godt synspunktet til rus, men følgende jeg skal spørre/si i avhøret er:

- Siden jeg har røyket får 2dager siden, vil blodprøven vise at jeg var clean under kjøringne?
- Har logget med halsebetennelse og feber i 1 uke, har ikke rørt rusmiddel mellom den tiden, var på Fredagen jeg ville prøve ut litt, 0.2g fra en bong, er ikke mere en 3 glass øl.
- Jeg har også ikke sovet på nesten 2 dager, eller har sovet, men sov bare 3 - 4 timer, også sov jeg litt hos en kompis, før jeg ble kastet ut til sjåff jobb.
- Hva vil skje om dere mirakuløst bare finner ut at jeg var påvirket under hendelsen, hvor kraftig bot å hvor lenge uten lappen?
osv..

Må bare finne ut, driver å ringer rundt til folk med juridisk hjerne, dem sier jeg har liten sjangs i den gamet... fy faen
Vis hele sitatet...
Hvis du sier dette til politiet kan du belage deg på å bli fotgjenger i noen år. Du innrømmer at du har kjørt pirattaxi, du innrømmer at du ikke har sovet på to dager og risikerer straff for uaktsom kjøring, du innrømmer å ha spist valium, røykt cannabis og drukket alkohol uten å sove før du stter deg i bilen.

Hva får deg til å tro at du skal beholde lappen?