View Single Post
Trådstarter
39
Sitat av Chang Vis innlegg
Er du voksen nok til å røyke så er du også voksen nok til å si det til foreldre dine. Du viste vel hva dette kunne medføre? Vist du ikke viste det så er du ikke særlig voksen heller. Hvor seriøst kan man svare på slike spørsmål? Hva vil du egentlig høre?
Vis hele sitatet...
Viste nu faen ikke at jeg kunne miste lappen, av grunnet mistanke, å tch verdi i urin.
blir sånn og stoppe en random gutt på veien, å mistenke han får rus kjøring, også finner dem tch i urin, også blir han fratatt lappen, fordi han røyket får 1 mnd siden

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hvem er våken 2 døgn, nøktern og syk, mens de kjører rundt litt før fire natt til søndag?
Vis hele sitatet...
Kjørte Fredagen får en kompis som drakk, jeg sov 3 - 4 timer, ble vekt å kastet i en annen sjåfør jobb.
jeg hadde ikke noen form får rød sprengte øyner på Fredag kveld, eller ettermidagen på Lørdagen.

Sitat av Lacost33 Vis innlegg
I avhøret kan du si at du røykte sist for to dager siden, og det har vært liggende i blodet fordi du ikke har sovet på disse to dagene. Og hvordan skal vi si hva du skal si i ditt avhør når vi ikke er deg?
Vis hele sitatet...
Sa det i går til dem.
Hvorfor? jeg kan ikke en dritt når det gjelder juridisk rettmessige hjelp.
Sist endret av salim; 29. januar 2012 kl. 15:53.