Tråd: Nordfront
View Single Post
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Samme som Vigrid? Er hovedfokuset demmes jødene?




Jeg har gitt mine argumenter, hvis du gidder å dra trynet ditt to hakk opp.
Den derre barnslige argumenteringa de kan du spare deg for. Er jo ikke noe nytt at venstresiden slenger ut masse drit når dem ikke har noe å bidra med. Spar meg.
Vis hele sitatet...
Åja, du mener dette?

Sitat av hypphypp Vis innlegg
Er vel snart på tide å våkne, eller synes du at vi bare skal sitte å se på at vårt land går under? Skal vi sitte å se på at våre jenter blir trakasert å voldtatt.

Nei, håper flere ser at vi må få stoppet galskapen.


Ja, og problemet er? Selvfølgelig må man kunne slå tilbake når det kommer anti-hvite som bestandig er ute etter å lage et helvete. Er vel normalt å forsvare seg, eller?

Dem er overrepresentert? Ja, det kan man vel trygt si: http://www.youtube.com/watch?v=evtwN...ure=plpp_video


Ikke ro deg vekk med den, men når det kommer til, det vet du ikke noe om, kun synsing fra din side, spar meg.

Nei, du får se realiteten, og våkne opp.


Fysisk? Tviler. Men økonomisk så ligger dere jo godt an. SOS skylder vel noe sånt som 20 mill. Lurer på hvor de pengene har tatt veien.

Godt den bedritene sjappa deres ble lagt ned.


Godt du har svaret. Ja, du skal få lov til å tro hva du vil.
mmm, sikkert, vi får se.
Vis hele sitatet...
Det er nemlig alt du har sagt i denne tråden som i det hele tatt har så mye som en løs sammenheng med standpunktet ditt.

For å spørre videre: hva gjør dere i Nordfront om dere ikke får gjennomslag politisk?