View Single Post
Alt dette er bare en unnskyldning for å skape bråk. Mørkhudete bryr seg ikke om sin egen historie om slaveriet og at det er derfor hvite ikke skal kalle de for negre, det er rett og slett bare en unnskyldning for å skape bråk. Hadde det ikke vært dette, hadde det vært noe helt annet. Jeg sier ikke at det bare er mørkhudete som lager slike unnskyldning for lage bråk, hvite gjør nøyaktig det samme. Jeg klarer bare ikke å tro annet ettersom at absolutt alle burde skjønne at en spøk er en spøk. Blir det samme som med muslimene med disse muhammed karikaturene for et par år siden, som vi lett kan se på de forskjellige "demonstrasjon-facebook sidene", de vil bare ha litt action i hverdagen. Jeg tror det meste av både religion og rasisme idag ikke er mer enn påskudd for maktmissbruk (eller lage bråk om du vil), hvor et fåtall av enkeltpersoner i bakgrunnen tror fullt og helt på det de sier. Mens resten bare leter etter trøbbel.

Det jeg gjør med det er ingen verdens ting. Det beste vi normale oppegående personer som ikke vil annet enn ha det jævlig fredelig rundt seg og sine er å ikke bry seg om all slags merkelig uttalelser folk kommer med. Som eksempel: Det har skjedd uttalige ganger at noen har kalt meg diverse ting på byn kun for å skape bråk. Det jeg gjør, er å gå vekk. Hvorfor skal jeg bry meg om en fyr kaller meg for "morrapuler" eller "homo"? Og det er nettopp dette alle bør gjøre, gå vekk og ikke bry deg. Du kan først bry deg når de faktisk begynner å bruke fysiske midler, da er det lov. Men ord betyr ikke noe mer enn det du vil de skal bety.

Mine 5cent.