View Single Post
Sitat av exxon81 Vis innlegg
Det er heøt bak mål... Jeg kjenner meg godt igjen i situasjonen din.
Er livredd for å dra til ødgevakt
Det har blitt så ille at når jeg i fjor hadde blindtarmbetennelse, valgte å holde meg hjemme med smertene, fremfor å dra på legevakta av frykt for å bli avist.. :/ så det tok meg 5 ekstra unødvendige timer.
Og eg er et mildt eksempel. Vet at folk har kolapset med hjerneblødning, fordi de har måtte vente på legevakta.
En jeg vet om, måtte få nye nyrer, fordi legen fucka opp prøvesvarene på legevakta!!!!!
Vis hele sitatet...
da har vell jævlene oppnådd noe av målet sitt,å holde flest mulig folk VEKK fra legevakta,man MÅ gå til privat legevakt(med mindre du har noe enkelt som benbrudd) hvis du ikke vil spille rullett med livet..pokker så syke greier vi har skapt oss

jeg drar faen ikke ned dit igjen,er det noe ille så drar jeg på oslo city legekontor istedet..det er rett og slett ikke verdt det,jeg satt ved siden av noen som hadde ventet 5 timer med et lite barn sist gang på legevakten..

hater det der ass

det verste var dog når jeg ringte til ambulansen når naboen min mistet følelsen i beina,og fikk beskjed av en kald jævel av dette var GJENOPPLIVINGS TLF

ser man på cops på tv så ringer de ambulanse så fort noen har vondt i ankelen,de INSISTERER og prakker på folk ambulanse der borte,noe som gir trygghet for folk
Sist endret av alanapoli; 14. januar 2012 kl. 18:50.