View Single Post
de siste 3 årene har jeg trøkket i meg over 7000rivotril.... altså jeg tygget meg gjennom 2 glass med 2mg i mnd... har vert benzo fri i 29 uker nå
så jeg er fullstendig klar over farene rundt det å stoppe med benzoer. jeg var ikke til å kjenne igjen og stod midt i veien å håpet på å bli påkjørt, så vondt hadde jeg i kroppen og så dårlig var jeg at jeg var 100% sikker på at jeg ville dø i løpet av et par dager.
man skal alldrig bråstoppe med medisiner... og hvertfall ikke benzo preparater! men ettersom Peisen vil få oppfølging av lege så regner jeg med legen gjør jobben sin å sjekker de vitale tegnene han har, og også følger grundig opp og gir Peisen gode rettningslinjer og ting han skal være spesielt obs på

ofte så er det pulsen som løper sprellsk på benzo nedtur og det kjennes som om hjertet klatrer sakte oppover halsen din. quetiapin senker blodtrykket og får hjertet til å slappe av litt...

Men Peisen, jeg synes du skal la legen din gjør jobben sin og høre på hva legen har å si.. og for all del ikke lur deg selv med å fikse på problemene dine med selvmedisinering en gang til.... Jeg startet også med rivotril for angst og søvnproblemer.... lite visste jeg hvor bra det faktisk funket, hvor fort jeg ble avhengig og hvor mye jeg måtte legge på hver eneste uke for at det skulle ha noe funk, og lite visste jeg om den grusomme nedturen den dagen jeg måtte slutte.

Ønsker deg lykke til !