View Single Post
Sosietær maniker
265
Sitat av Mith Vis innlegg
At du ikke forstår noe betyr jo ikke at ingen andre kan forstå det heller.
Jeg foreslår at du kommer tilbake når du faktisk har noe å vise til som backer opp påstandene dine. At du ikke stoler på forskere og matematikere forklarer jo en hel del, men du har jo absolutt ingenting å komme med annet enn surmaga synsing og ny-liberalistisk namedropping. Med andre ord så er du på nivå med de andre ny-liberalistene som kommer hit for å få oss til å innse at vi alle er sauer, staten fascistisk og skatt er ran på åpen gate.
Vis hele sitatet...
Vel, etter jeg hørte en foreleser i exphil på UiO, helt nonchalant, nevne i forbifarten at vakter i konsentrasjonleire ikke kunne holdes ansvarlige, i følge en eller annen dame som hadde en undersøkelse en gang (hvor og hva var lissom ikke så viktig), så mistet jeg den lille resten av respekt jeg hadde for dagens dannelsesinstitusjoner. Du er arrogant og uvitende, og jeg håper du konfronterer demonene dine før du får korruptert andre folk med din intetsigende hets. Min argumentasjon var kanskje ikke vanntett, men jeg kommer i hvert fall ikke med hvite løgner og svartmaling.

Du oppsummerte faktisk situasjonen brilliant i din siste setning. At du lukker øynene for den største overføringen av velstand til private hender i historien, er mildt sagt skammelig. 1% eier halvparten av verden, samtidig som halvparten av oss lever på 2$ dagen - mange av de i akutt fattigdom, som direkte følge av plyndringen nykolonialistene har utført under skalkeskjul av IMF, Verdensbanken og WTO. Du har internett, så hvorfor er du ikke ajour? Har du ikke fått med deg at myndighetene i USA nå kan arrestere hvem som helst og holde dem på ubegrenset tid uten rettergang? Sier det deg ingenting om tingenes tilstand?