View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Da jeg var 16, ble jeg dratt inn i en jobb i jernvarehandel/fritids-/bil-/fiske-/båt-/lyd- og anlegg-/elektronikk-butikk. Jeg kunne ingenting om noe av dette, men likevel ble jeg satt til å hjelpe kunder (som kunne MYE mer enn meg om dette) til å finne riktige varer. Jeg synes det var ekstremt ubehagelig, og fikk også vanvittig mange skyllebøtter over hvor udugelig jeg var. Jeg var en allmenngutt, og hadde omtrent aldri satt mine ben i en båt før, og likevel skulle jeg stå foran fiskere og svare på hva slags anker de burde bruke, hva slags fendere som passer til båten deres, hva slags kroker og bolter som passet. Jeg måtte svare håndtverkere på hva slags utstyr og verktøy og slikt som passer til å fuge, sparkle, slipe, og male forskjellige ting. Svare på hvilken, av tre tilsynelatende klin like modeller, som var best til å utføre en jobb.Jeg var rett og slett helt malplassert, og jeg synes det var en forferdelig jobb. Etter nesten et halvt år der, sluttet jeg. Kunne ikke tenkt meg en jobb der jeg er helt n00b, ever again.
My 2 cents
Vis hele sitatet...
Er på et slikt sted nå. 15 år tho