View Single Post
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Det var vel på tide at spania også skulle gå denne veien, dog tror jeg også det har sine grunner i det med krisen som er for tiden. Videre vil jeg si at det faktisk har vært lov lenge å dyrke til eget bruk hjemme hos seg såvidt jeg kan huske. (Hadde en kompis ifra spania på besøk for 1 år tilbake, og da mente han at det var fullt lovlig å eie marijuana planter så lenge det ikke var snakk om så veldig store menger).

Dette kan jo for all del ha vært bullshit.
Vis hele sitatet...
En av mine beste kamerater er også spansk, og ifølge han er det lov å gro 1 plante i hvert hjem. Men nå skal det også sies at det er helt vanlig at denne kvoten blir oversteget hele tiden.

Det er feks helt normalt å ha 1-5 planter i et hjem i Spania, og politiet bryr seg generelt sett ikke om en familie overstiger plantekvoten, så lenge antallet ikke overstiger 10 planter.

Politiet bryr seg heller ikke noe særlig om de ser en vedkommende (over 18 år som oftest) tar seg en rev åpenlyst, sålenge det ikke plager offentligheten og ikke oppfører seg som en idiot

Har ingen faste kilder på dette, men dette er ihvertfall slikt det er i Barcelona området (Slikt som jeg har fått det forklart)