View Single Post
Trådstarter
33
Nå i dag/i natt: Stilnoct/Zolpidem

I skrivende øyeblikk er de ca 20 min siden jeg tok 2 x 10mg med zolpidem/stilnoct
Egentlig skal jeg sove, noe som jeg skal etterpå. Jeg kjenner tretthetsfølelsen sniker seg innpå meg.
Mens jeg er våken føles det ut som en vanlig alkoholrus, jeg er litt trøtt og sliten.
Men nå føles alt rundt meg helt perfekt. Ingen andre i nærheten, jeg er litt sulten, men det vet jeg går bort når jeg tilslutt sover. Samtidig føler jeg meg helt tom, akkurat som at det er noe jeg mangler.

Jeg startet i går kveld med å kaste i meg et par stilnoct/zolpidem og sov fra ca 6 til halv 12. Når jeg da våknet kastet jeg meg i et par nye tabletter for å sove videre. Imes slo jeg på mobilen min etter å ha satt den i flight mode, og fikk noen meldinger. Så ringte jeg ei venninne, og spurte om vi kunne tusle oss en tur ute. Da var jeg nok ganske tura.
Det endte med at jeg dro der hun var med noen andre fra skolen sin, hvor de tok noen øl. Akkurat i det jeg møtte henne delte kroppen hennes seg i to. slik at jeg snakket med to av venninna mi, men dette gikk bort etter hvert som jeg kom nærmere.
Jeg kjente jeg var sliten, så vi satte oss ned, og deretter en øl. Jeg var fremdeles ikke i noe særlig god form, litt småkvalm. Når vi tilslutt skulle gå måtte jeg bare kaste opp igjen i glasset til venninna mi som så å si var tomt. Jeg var i villrede.
Jeg kom meg nå hjem i går, og sovnet som en stein frem til jeg våknet noen timer senere. Jeg våknet vel i 4-halv 5 tiden.. og er fremdeles våken. Så jeg har kastet i meg et par piller til i håp om å få sove. For det er en god følelse samtidig som at det er en vond følelse. Så jeg håper jeg får noen timer til på øyet mitt igjen