View Single Post
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
457
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Første gangen man røyker føler man det ikke..
Vis hele sitatet...

For det første er det feil.
Det kan jeg si med stor sikkerhet siden første gang jeg røyka ble jeg hinsides fjern.

Mange kjenner det ikke første gangen fordi kroppen og hodet må "venne" seg til rusen. Derimot mange blir også fjern som bare det første gangen. Dette er individuelt og mange faktorer spiller også sikkert inn.


Dette med halliser på cannabis har jeg opplevd et par ganger.
Jeg hadde noen fliser på badet med forskjellige mønster som plutselig forvandlet seg til tegneserie figurer. De bevegde seg ikke, men jeg kunne tydelig se dem.

Nå vet ikke jeg om det kvalifiserer til autentiske halliser, men hvis jeg tror jeg så det, så er det vel en hallis uannsett.

Jeg har også sett røyk danne seg mønster i lys, men igjen jeg har ingen erfaring med psykadelika så jeg har ingenting å sammenligne med.

Jeg må si meg enig med Mr. Jack. Men jeg tror ikke det er avgjørende om en nub eller en "erfaren" bruker røyker seg ballefjern. Fantasien vår blir selvfølgelig påvirket og mens alt foregår kan det sikkert lett danne seg milde synsbedrag og følelsesbedrag.
Vil dog tro at siden han er en nybegynner på rusmidler at sansene hans blir enda sterkere siden alt er nytt og han sitter å stresser litt på det å.

Myth: Plausible!