View Single Post
Personlig har jeg aldri hatt det, og jeg har røyket i mange år.
Da snakker jeg om synsforvridninger/forstyrrelser etc. Når du ser ting som egentlig ikke eksisterer, eller at ting du ser former seg til andre ting, du opplever ting som egentlig ikke eksisterer, men det føles ekte der og da.

Det jeg lurer på er om noen her kan dele sine halliser på cannabis, hvordan var det, hva opplevde du, hva hadde du røyket osv.

For noen dager siden røyket jeg sammen med noen venner.
Han ene har ikke røyket så veldig mye før. Kanskje 3 - 5 ganger før denne gangen. Han har aldri helt blitt "fjern" og ikke helt sett poenget med å røyke. Den greia vi røyket kan sies å være sykt bra, men jeg opplevde ikke noe unormalt annet enn godstemning, lattis, tidsforvirring osv. Normale greier.

Han ene derimot opplevde noe litt mer spesielt. Han fikk munch å skulle spise noen vingummibjørner. Bjørnene ble om til små bompibjørner i munnen hans og han følte at de alle skulle hoppe utav munnen hans igjen. Andre ting han spiste forklarte han som at de var nye "dop" for han. Skittles i forskjellige farger ble forskjellige typer rusmidler. Han kunne ikke forklare helt hva han mente, men han samenlignet det med ecstasy, speed, kola osv. Store smarties ble for "heftig" for han så han måtte holde seg unna det.

Det som er med denne duden er at han er rimelig fersk på rusmidler. Han har egentlig ikke tatt noe særlig før han møtte meg. Han har prøvd å røyke litt og tatt speed med meg noen få ganger. Men han vet jo ikke virkninger av noen andre rusmidler, så han har jo slik jeg sett det vært helt ute å kjøre..?

Han har ikke lyst til å prøve LSD, men jeg har tidligere hatt litt lyst at vi skal prøve det sammen. Han vil likevel prøve DMT for han føler at det er mer "naturlig" siden det allerede produseres i hjernen våres, og er usedvanlig aktivt når vi sover. Han er nysgjerrig.

Det jeg føler er at siden han freaket såpass på cannabis tørr jeg ikke helt tenke på hvordan hans reaksjoner på LSD eller DMT kunne vært.

Bør han ikke også prøve andre hallusinogener før han begir seg ut på DMT, som feks sopp eller 2CP, også kanskje LSD? Er reaksjonene hans på cannabis helt normale? Er det "trygt" for han å prøve DMT?