View Single Post
Jeg bryr meg ganske lite i grunn. Alltid mislikt mange av de som har vært høyere opp enn meg, rett og slett fordi jeg har syntes de er tragiske. Folk som tror de er bedre enn andre siden de har "de fineste" damene i klassa/trinnet/skolen, fordi de har rike foreldre, er høyt oppe i hockeyen/fotballen, går med dyre klær, også videre er rett og slett det verste jeg vet.

Alltid vært sånn ca. på midten tipper jeg. Etter at jeg begynte på VGS (1.5 år siden) så brydde jeg meg enda mindre. Er ikke no særlig "asosial" datanerd lenger, men henger likevel med folk som er det, som ikke bryr seg om utseendet eller noe. Riktignok bryr jeg meg om utseendet, men jeg handler likevel hos H&M. Fuck brands.

Jeg ser heller ned på folk med høyere status, men bare de som virkelig tror de er bedre enn andre. Folk med mye kunnskap ser jeg opp til, og er interessert i å lære av dem. Yrkesstatus er ikke så viktig, men kan ærlig innrømme at jeg kanskje hadde et snev av fordom mot de som ikke har fullført VGS. Men har blitt kjent med et par som aldri begynte på VGS, og har skjønt at det ikke alltid er like en-sidet som kan kunne tro. Går riktig nok etter en relativt høy yrkesstatus selv (psykolog), og ph. D bak navnet sitt er ingen dårlig fordel, men det er ikke viktig for det om.
Sist endret av Tfan; 26. desember 2011 kl. 15:19.