View Single Post
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Som tidligere nevnt så skulle det vel stått "kristelig"? Joda, det var helt klart det valget jeg burde tatt (sett i etterkant) men det virket for min del som det steget som virkelig kunne skape forandring. Hvis du skjønner hva jeg mener.. Verden er stor når du er 14.

Uansett - takk for støtten, det var vel den "egoistiske" grunnen til at jeg lagde tråden. Litt spesielt å lese at alle er så overrasket, det er klart at dette er ganske dramatisk, men helt ærlig trodde jeg at det var flere som hadde opplevd noe innenfor beitet.
Vis hele sitatet...
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Tipper du mente kristelig på det første du skrev, virker slikt. Men hvorfor skal en konfirmere seg kristent når man kan konfirmere seg i en annen religion? Blir nesten det samme som du skrev. Jeg angrer meg på at jeg konfirmerte meg kristent, for jeg har aldri trodd på gud iløpet av min barndom og oppvekst videre i livet. Jeg har alltid trodd på det vitenskapelige, og mye av det jeg har opplevd med kristne mennesker er at jeg har begynt å se litt ned på de. Ettersom jeg har opplevd at de fleste kristne rundt om i nærheten av meg ser ned på andre som ikke er kristne.

Jeg er stolt av å være ateist, og kommer aldri til å endre mening. TS, vær sterk, vær ateist
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har dere rett i det Godt observert.