View Single Post
Hallo der!
Jeg er da helt ny her og dette er da min første post her på forum !

Jeg har da brukt de siste 2-3 ukene på å lese meg så godt opp som mulig på forskjellige forum for å finne ut diverse av nødvendige komponenter o.l. som er nødvendige til en PC og hva som passer bra til mitt forbruk som er basert på Spill og andre tungtkrevende oppgaver.

Jeg har da funnet ut at jeg kommer til å forholde meg til komplett sine priser siden jeg bor nerme et PuP og føler at komplett er greie når det kommer til priser

- Det jeg hovedsakelig lurer på er om dere kan kontroll skjekke meg på valg av komponenter, komme med tilbakemeldinger på deler jeg burde bytte med andre alternativer o.l.!

Jeg har egentlig lagt et budsjett på 7,000 kr så jeg kommer ikke til å velge noen særlig dyrere komponenter med mindre noen av dere er flinke til å overtale meg, eller intrisere meg for noe nytt Hvis noen får øye på noe jeg kan få tak i billigere som ikke gjør stort utslag på maskinen så blir jeg veldig fornøyd!

Deler jeg har valgt ligger her:

http://www.komplett.no/k/shoplist.as...4-05643AF37B68

Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger som er serriøse !
Beklager litt mye tekst!

(P.S. Jeg har mus, tastatur og en skjerm så det er ikke inkludert, men jeg trengte noen rimelige høytalere så de ble lagt til spontant!)