View Single Post
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Jeg bestiller en vanlig deltakerbillett, har jeg da mulighet til å bli med i CS/Starcraft/LoL konkurransene? Det står "Dette er den vanlige billetten for deltagere som vil ha en plass på The Gathering 2012.
Medlemskap i KANDU er inkludert i prisen. Du kan delta i alle konkurranser med denne billetten."
Vis hele sitatet...
Ja, den andre "gamer-biletten" er bare for folk som er der kun for konkuransene (alt står i beskrivelsen til gamer-biletten). Står blandt annet at om du vil ha tid til å øve med laget ditt og eller bare slappe av og gjøre annet er det anbefalt å anskaffe en vanlig bilett, så ja dette blir den riktige biletten for deg. Jeg regner med at det blir freak-rekka på deg?

Sitat av lordstian Vis innlegg
364 YESS!! ser vist ut som om vi kommer på TG, om foreldrene mine klarer å bestemme seg snart -.-
Vis hele sitatet...
Hva har foreldrene dine imot TG? Det er et av norges tryggeste ungdomsarrangement som samler dataungdom til et sosialt treff med mye moro. Mao. mye bedre enn at man tilbringer påskeferien hjemme på gutterommet foran datamaskinen uten noen form for sosial omgang.