View Single Post
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Koster ikke gass ganske mye da? Har du en link til den?

Forresten, jeg skal ikke ha gass fordi det er så mye mer stell? og dyrere.

Og forresten, enda en grunn til at jeg ikke skal ha gass, er fordi jeg skal bruke de i krig/lek w/e.

Vil helst ha noe som det er litt vekt i og som sitter godt i hånda. Trenger ikke være sånn ekstremt sterk, men må jo kjenne det godt.
Vis hele sitatet...
Gass koster ikke spesielt mye, nei.

Er ikke så mye stell, alle våpen skal smøres og vedlikeholdes. Man må bare være nøyere når det kommer til gassvåpen.


Gass er da mye bedre i krig og lek enn manuelle pistoler, som du må lade for hvert skudd.

glocken veier 730 gram og har relativt kraftig blowback.

Pistolen; http://butikk.wasteland.no/softgun/g...metal-gas.html står at produsent er ASG, men ASG kjøpte opp KWA om jeg ikke tar feil.

Sitat av Sierra1 Vis innlegg
Vell, det er det jeg har blitt lært på forskjellige forum.

@Elitebook: Jeg kjører Co2 på pistolen min, tar lett 2 magasin på en patron, jeg kjøper lokalt i byen, 10 kroner patronen. Med gass, som jeg tror blir siktet til her, altså ikke patroner, så koster det ca 120kroner(? rett meg vis jeg tar feil). Da har du nok gass for mange spill.
Vis hele sitatet...
Det er feil. 25% mva av det du betaler for produktet. Frakt regnes ikke med. Som sagt kan produktet koste 199, og frakt 500 uten at du må betale mva.

Som oftest må man velge mellom Co2 og gass, noen pistoler takler begge deler men da er det og spesifisert. Kjører du co2 eller redgas på en pistol som det er ment du skal bruke greengas på f.eks, så vil pistolen bli ødelagt i løpet av kort, kort tid.