Tråd: Lol Champions
View Single Post
Jax og Volibear er ikke OP, men begge kan være litt vriene å spille mot, spesielt om du spiller med 4 andre tilfeldige folk. Vet ikke hvordan folk spiller fra lvl 1-29, men det man gjerne opplever på lvl 30 og i ranked matcher er diverse champions som fokuserer på høy HP (health) og således AD(attack damage). Man velger f.eks. champions som Gankplank, Olaf, Volibear, Lee Sin, Garen osv, kjøper items som gir mye HP ganske tidlig (Warmogs, Frozen Mallet osv). Deretter bygger man en Atmas Impaler, som gir de et visst prosent av den totalen HP'en tilbake som AD. Utrolig sikker build å kjøre på de championsa jeg nevnte. Kan også anbefale å spille Sion, og fokusere på ability power. Ganske enkel måte å dominere games på, etter litt trening. Tør ikke prøve å liste opp hvem som går for å være OP for øyeblikket, men Akali og Kassadin er kjent for å prestere ganske pent.

Personlig er jeg uendelig fan av Nasus, som nok er den jeg har hatt mest hell med å spille. Synes også Talon, Shyvana og Swain er morsomme å spille. Men alt er jo en smakssak etter hva slags spillestil du foretrekker. Anbefaler deg å prøve så mange som mulig, da det gir deg innsikt neste gang du møter de også.