View Single Post
Dette er film 1 av Raphael Mechoulam studier på cannabidiol,vært å se afasar da hans forskning ligger noen skritt foran deg å dine uttalelser:
http://www.youtube.com/watch?v=Wmqh1Q2cnD0

Sitat av Afasar Vis innlegg
Nei, jeg forsto poenget ditt. Men for å gjenta: Hvor skadelig og avhengighetsskapende alkohol enn måtte være, er ikke det relevant for hvor skadelig cannabis er, eller et godt argumenr for at cannabis burde legaliseres. Et rusmiddels skadelighet bør ikke være grunnlaget for om det skal være lovlig eller ikke. Ulovliggjøring av et rusmiddel fører til store problemer og belastninger for samfunnet, i tilleg til at det gir spillrom for profittbasert utblanding av stoffer.

At folk flests bilde av cannabisbrukere, ikke er korrekt, er jeg helt enig i. Jeg er også for statlig regulering slik du beskriver det, hvis det skulle ha vært uklart.

Å dra inn medisinsk cannabis er heller ikke relevant for om rusmiddelet cannabis skal legaliseres.
Vis hele sitatet...
Cannabis er potensielt skadelig da feil bruk er overrepresentert i store deler av verden,samtidig som ungdom bruker feil type å gjerne umoden cannabis i for store mengder,men ikke over det hele.
Et rusmiddels skadelighet bør ikke være grunnlaget for om det skal være lovlig eller ikke
Vis hele sitatet...
Nei vel,hva bør være grunnlaget da?