View Single Post
Sitat av uaexed Vis innlegg
Kunne godt tenkt meg å dra på stranda(i norge vel og merke) for å møte disse:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSk-8lgzg95IQnPS2wUbMWPPzVSQJ-PNbFHYJLImRIqwpr6STmo_Q
Vis hele sitatet...
Disse ser ut som typiske latina-damer. Vi må nok vente noen generasjoner, samt mixe og trikse før man får slike damer i Norge.

Det er endel mix mellom asiatiske kvinner og norske menn, samt norske kvinner og afrikanske menn, samt noen norske kvinner som finner seg arabiske menn (sjeldent motsatt).

Ifølge min brasilianske kompis er nøkkelen til lite rasisme i det brasilianske samfunnet - at menneskene der som regel er seksuellt frigjort og at alle lager barn med alle.

Forøvrig synes jeg, etter å ha reist i store deler av verden at damene i Skandinavia holder svært høyt snitt på deilighetsfaktoren. Det er få andre land som er i nærheten av å ha like stor ratio av pene damer som her. Israel synes jeg dog hadde et overtall av deilige damer - og masse fine blandinger av europeisk/slaver/arabisk/etiopisk.

Meget offtopic. Beklager.

HAdde det vært opp til meg hadde vi stoppet eller skrudd ned innvandringen fra ikke vestlige land mange hakk. Det er ikke tvil om at det er endel gnisninger som foregår i det norske samfunnet mellom innvandrergrupper fra disse landene og etniske nordmenn. Det kunne vært flott og stoppet strømmen og tatt seg en pust liksom.

Som å blande farger og kulturer i et "glass med vann" - skru på lokket og riste godt. Det blir det fin harmoni av.
Sist endret av Bearass; 1. desember 2011 kl. 22:13.