View Single Post
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Som så mange av våre sosialistiske venner vil påpeke er det kulturen som blir bedre og bedre med flere faktorerer som endrer den. Dette kan sees på i fra flere sider, man har gjerne de to hovedsidene: noen vil si at dette ødelegger den norske kulturen og den andre siden som mener dette beriker vår kultur og gjør vårt samfunn bedre.

Det som til nå har vært unikt vil jeg påstå i norge er den tryggheten vi har. Folk kan ha dørene åpne til alle døgnets tider ute på landet hvis de vil, trygdeslippen vil alltid komme i postkassa hvis du har problemer, sykehusene vil lappe deg sammen og ta vare på deg og det har aldri vært noen form for Mexico tilstander med åpen krig i gatene o.l.

Mange kan si at Breivik har rokket ved dette, jeg synes ikke han har det, vårt samfunn er like bra som før.

Man må kunne se reflektert på innvandring, ikke som en FrPer, men heller ikke som en APer fordi ingen av dem har en godt nok utviklet politikk for det. Jeg synes vi burde begynne å delegere mere av ansvaret for å styre landet til de som har utdanning tilpasset de forskjellige tingene istedenfor at noen hodeløse politikere skal bestemme....
Sist endret av uaexed; 1. desember 2011 kl. 19:24.