View Single Post
Sitat av jalig Vis innlegg
@Phideph

Om du vil ha håndfaste kilder. Sorry mac har ikke det. Har du noe som helst kunnskap om hvordan gruppedynamikken i en slik situasjon fungerer. Så vel vil du forstå hva jeg mener. Hva det har med saken å gjøre at jeg har jobbet med dette er at jeg vet hvordan det fungerer og jeg har dermed godt grunlag for å vite hvordan situasjonen vil være da jeg har sett mye lignende.

Om du vil spore av debatten ved å begynne å angripe min personlige kredibilitet så kan du drite i det. Dette er mitt siste tilsvar til deg på dette området og jeg vil kun svare på ting som har med saken å gjøre.
Vis hele sitatet...
Om du ikke har kilder, eller håndfaste bevis på at hun ble latterligjort og skuet, så kom heller ikke med slike utalelser, det er det jeg ville frem til.

Jeg sier bare at det ikke holder med bevis, fordi du har jobbet som tillitsvalgt.

Sitat av ZaiRoX Vis innlegg
Syntes det forklarte det ganske tydelig jeg.

Og jeg syntes det er vel så passende at du tar en utfording av samme karakter. Jeg må vel få lov til å bruke din retorikk for å motargumentere deg?
Vis hele sitatet...
Det er veldig vesentlig forskjell på å følge befalens ordre, og skylde på at det var ubehagelig. Derfor sier jeg at man ikke kan gå igjennom hele livet å unngå alt som er ubehagelig.
Men, du mener altså at så fort alt blir ubehagelig, så skal man få slippe? "Du skal i fengsel i 10år!" - "neeei, jeg synes det er ubehagelig!" - "Javel da, da skal du få slippe." Det er minst like dumt.