View Single Post
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Haha, synes eh? på slutten av setningen gir et lite ekstra preg jeg, Canadiere er jo tross alt rimelig kule folk, eh?


Men veldig bra film, går dere MK eller noe slikt ?
Lag gjerne flere, gleder meg allerede til neste
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Vi går på MK i første klasse på Ullern vgs

Sitat av salvatrix Vis innlegg
Utrolig bra redigert, å det virker som dere faktisk har en del "midler" til å få en kvalitetsfilm ut av dette, derfor syntes jeg det er synd at det er noen små ting som trekker, slik at den ikke blir en perfekt amatør-film.

- Han ene fyren(hjelpern til gellert) klarte ikke uttale lyden SH som i "Location" og "Show", det ble mer "Locason, Sow" noe som han burde øvd på.

- Når begge to står ute på åkeren, så klipper dere voldtsomt i lyden, og det er mye whitenoice. Pluss det hørtes(virket som) om dere klippet vekk noe av det de faktisk sa, så han i filmen, beveget munnen mer enn lyden var. Lyden når de står på fjellet, er perfekt, slik skulle den vært på åkeren.

- I scenene dere bruker bruker slowmotion, skulle dere filmet med høyere fps.

Men ellers OSER filmen av kvalitet, og historien er veldig bra, fanger interessen min. Noe jeg hadde betalt for å sett på kino.(Har ikke lest HP bøkene, så vet ikke om det står noe om dette)

Så utenom disse 3 små tingene, ekstremt bra jobbet!
Kp!
Vis hele sitatet...

Vi er fullstendig klar over tekniske feil. Dette er vi selvsagt utrolig lei oss for, i og med at de ikke lot seg fikse.
Når det gjelder slow-motion effekten var dette meningen. Det er en slags effekt for å skape mer dramatik. Mange regissører, blandt annet Spielberg, bruker dette faktisk veldig ofte. Jeg lar meg lett inspirere^^

Men tusen takk! Setttes kjempestor pris på!

Sitat av Jonta Vis innlegg
Siden når har dette vært noe man kun gjør om man kommer fra Canada?

Bortsett fra tingene salvatrix nevnte var de største ubalanse i lyd, og at vannmerkets gjennomsiktighet kunne vært skrudd opp.

Har dere tenkt å gjøre den ferdig? Hva med de 15 minuttene som mangler?

Nå som det er såpass lett for amatører å få til bra effekter og teknisk kvalitet er det ofte skuespillere det skranter på, noe som også gjelder for denne filmen.

Åja; en del skrivefeil i subtitles.
Vis hele sitatet...
Som jeg nevne tidligere, var det mange feil som kun ikke lot seg fikse. Som er helt og holdent vår egen feil på settet, som vi forhåpentlighvis lærer av
Vi tenker desverre ikke å gjøre den ferdig. Vi har alt materiale, så om den når 100 000 visninger kommer det en "extended cut", hvor vi inkluderer alt. dårlig eller ei.

Sitat av salvatrix Vis innlegg
Skjønner at du kanskje syntes det er kjipt at vi "basher" på skuespillerne.
Men når resten av filmen er av så utrolig bra, er det bare en ting som skiller seg veldig ut.
Noe jeg også kom på å farta, er at Phineas hørtes ut som en araber(no racism intended) når han sa 60/40.

Og noe jeg lurer på, hvor har dere funnet historien? Påfunnet? Fikk sinnsykt lyst til å lese den
Supert om du kunne svart på dette!
Vis hele sitatet...
Neinei, slakt i vei! Vi er selvsagt klar over mange av feilene, men det er jo internett vi lærer av ^^ så kjør på!
Men men, vi er jo 16år alle sammen, så perfekte skuepsillere er vanskelig. Men personlig ble jeg fornøyd, men selvsagt har de forbedringspotenisale. Ogås en av grunnene til at vi valgte å kutte de første 15 minuttene.

Historien er ikke påfunnet. Eller. Nesten.
Den er basert på tre setninger skrevet av J.K.Rowling selv:
-"Grindelwald og Albus var bestevenner, men ble fiender da Ariana døde under oppsøkningen av dødstalisamene. "
-"Voldemort fant mye av sin inspirasjon gjennom Gellert Grindelwald" (hvis du er en skikkelig nerd kan man legge merke til at måten Grindelwald oppfører seg, ting han sier og ting han gjør er veldig likt voldemort. F.eks "I am extraordinary" delen)
-Albus slo Grindelwald, og tok "The Elder Wand"
Resten er funnet på selv
Sist endret av Jardoss; 13. november 2011 kl. 00:54.