View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Dumdidum: Selvfølgelig er det viktig å være punktlig og jobbe hardt! Når sa jeg noe annet?? Du forvrenger fakta, og framstår som det virkelige nye norske barn; den som sier alt for å sno seg unna trøbbel, stemmer frp og sier alt til sjefen for å fremheve seg selv.

For min del driter jeg i hva andre gjør på jobben, men jeg vil bli behandla med respekt, særlig når jeg jobber så hardt jeg kan og gjør mitt aller beste. Ellers kan de gjerne bruke udugelige folk og slite med dem dagen lang.

Som jeg skrev, sjefen min sa at det er helt okay, så lenge jeg møtte opp. Det -tror- jeg har noe med at jeg møter opp alle de andre gangene. Det var første gang på 3 måneder at jeg var 15 minutter for sent. Slikt må man bare forvente av folk, tilogmed HAN forsov seg en gang! Det er derfor jeg bad ts be kameraten sin holde øye med sjefen.

Alle er mennesker.

Å si at han skal unnvike fra sine vanlige arbeidsoppgaver med å sitte i kassa, nedverdige han foran alle andre, er jævli dårlig ledelse. Viser liten tillit fra de over deg. Er det en -så- big deal å forsove seg 15 min når man er punklig over lang tid, så bør man ta det under fire øyne som andre skriver her, og ihvertfall ikke foran alle andre. Folk som ikke skjønner det er fulle av dritt.

Så jeg syns det du kommer med er ren bullshit.
Vis hele sitatet...
Haha, en komedie å lese. Også så sinna da.