View Single Post
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hehe, jeg vil si det er total scam. Jeg har en morsom historie om en kompis... Denne kompisen er en kar som kjøper high-end merkeklær der han betaler for merkene, akkurat som Mac.... Når han så fant ut at han skulle bytte ut den to år gamle Asusen som hadde kostet 15k i sin tid... Så falt valget på Mac fordi han så mindre gamer ut, han kom til å slutte å game, den var fet, det var design, det var moteriktig og det var Apple...

Jaja.... karen tenker først å kjøpe uten mange tilleggen å ender opp på en 12tusen... Så gir jeg han noen hint at, ja kanskje du skulle hatt mere RAM, SSD og en dedikert GPU.... Ja karen får faren med på det å VROOM er Macen priset til 17500.....

Dette er dessverre ikke slutten av den tragiske historien hvis du trodde det..... Det har seg slik at han selvfølgelig ikke sluttet å game.. han begynte med WOW igjen osv... I Mac så er Skype bugget og mange spill er bugget osv... Han spiller nå på en overpriset og "ustabil" maskin med tanke på spill...

Konklusjonen:

Han har betalt 8000-9000 mere enn han hadde trengt å betale for en fullt ut fungerende pc som kjører windows og som drar spill uten problemer. Den hadde sikkert også hatt bedre specs, men det er jo ikke særlig relevant.
Vis hele sitatet...
Som tidligere nevnt; Det er når man begynner å bestille opgradering av macen sin man bli føkka. Med andre ord, det var du som kostet kompisen din 8-9000 kroner..