View Single Post
Sitat av LP88 Vis innlegg
En ting som alltid forundrer meg er at BF fanboys alltid sier "bare drittunger som spiller cod", "bra at mw3 kommer, for da slipper vi drittungene i bf" osv, men er jo alltid de som kommer med så sinnsykt bra argumenter: "cod suger fordi bf er bedre" "mw3 er bare mw2,5" osv osv, hvem er drittungene da?...

Ikke misforstå meg, liker bf jeg, men liker cod og, og for å være helt ærlig, så skuffa BF3 meg litt egentlig (jaja, begynn å fortell meg hvor retard jeg er nå), men tror ikke MW3 kommer til å skuffe faktisk

Og en annen ting, hvis BF er så sykt taktisk, hvorfor ser man så mye "rambo spilling" da? Hvorfor er det så mye viktigere for folk å fly rundt i jet'en enn å gjøre det man skal? Og sist men ikke minst, hvorfor lagde dem baner som operation Métro osv i 3'ern da? Det blir jo akkurat som cod omtrent da, bare tregere...

Men som sagt, liker bf, spiller bf mye, kommer fortsatt til å spille bf når cod kommer, og tror absolutt ikke at MW3 kommer til å bli et dårlig spill
Vis hele sitatet...
Har du lest ett par BF kontra Cod tråder her på forumet så hadde gitt en lang beng i den første parten din av posten..
Og med kommentarer som "hvem er drittunger da", "hvem er retards da", så fremmstår du ikke akkurat så mye bedre selv :/

Som sagt, sammenligne Cod/BF serien er bare idiotisk fra starten av..

Nå kan jeg så klart bare snakke for meg selv..
Men hvis man møter ett decent team i BF, så kommer man ikke langt med en "rambo/storm alone" spillestil :/

"Hvorfor er det så mye viktigere for folk å fly rundt i jet'en enn å gjøre det man skal?"
Idioter som kun tenker på hva de selv vil, finner man overalt..Uansett spill :/

Selv spiller jeg kun BC2 utav BF serien, men jeg irriterer meg grønn over kids som soser rundt i heli uten mål og mening, mens teamet sliter nede på bakken & sårt kunne trenge det heli`s hjelp..

Igjen, har man noenlunde like teams så ødelegger fort 2-3 + personer som bare loker rundt i hele kampen, for resten av teamet :/


Hvis jeg fremmstår som en "fanboy", skyt meg..
Skal ikke dra denne tråden mer off-topic =)

Sitat av ZarXon Vis innlegg
Det kan stemme, men Final Stand er en deathstreak (hater det).
Vis hele sitatet...
Hvis dette stemmer så er det i hvert fall ett steg i riktig retning =)
Gleder meg til å teste ut Bouncing Betty & f,eks Recon Drone..
Noe jeg dog ikke er like glad for, er at Hearthbeat Sensor er tilbake.
Riot Shield håper jeg også er en smule nedgradert, imho var dette en smule OP i MW2 hvis man var en noenlunde ok gamer

Sitat av LP88 Vis innlegg
En ting som alltid forundrer meg er at BF fanboys alltid sier "bare drittunger som spiller cod", "bra at mw3 kommer, for da slipper vi drittungene i bf" osv, men er jo alltid de som kommer med så sinnsykt bra argumenter: "cod suger fordi bf er bedre" "mw3 er bare mw2,5" osv osv, hvem er drittungene da?...

Ikke misforstå meg, liker bf jeg, men liker cod og, og for å være helt ærlig, så skuffa BF3 meg litt egentlig (jaja, begynn å fortell meg hvor retard jeg er nå), men tror ikke MW3 kommer til å skuffe faktisk

Og en annen ting, hvis BF er så sykt taktisk, hvorfor ser man så mye "rambo spilling" da? Hvorfor er det så mye viktigere for folk å fly rundt i jet'en enn å gjøre det man skal? Og sist men ikke minst, hvorfor lagde dem baner som operation Métro osv i 3'ern da? Det blir jo akkurat som cod omtrent da, bare tregere...

Men som sagt, liker bf, spiller bf mye, kommer fortsatt til å spille bf når cod kommer, og tror absolutt ikke at MW3 kommer til å bli et dårlig spill
Vis hele sitatet...
Har du lest ett par BF kontra Cod tråder her på forumet så hadde gitt en lang beng i den første parten din av posten..
Og med kommentarer som "hvem er drittunger da", "jeje, whine over hvor retard jeg er", så fremmstår du ikke akkurat så mye bedre selv :/

Som sagt, sammenligne Cod/BF serien er bare idiotisk fra starten av..

Nå kan jeg så klart bare snakke for meg selv..
Men hvis man møter ett decent team i BF, så kommer man ikke langt med en "rambo/storm alone" spillestil :/

"Hvorfor er det så mye viktigere for folk å fly rundt i jet'en enn å gjøre det man skal?"
Idioter som kun tenker på hva de selv vil, finner man overalt..Uansett spill :/

Selv spiller jeg kun BC2 utav BF serien, men jeg irriterer meg grønn over kids som soser rundt i heli uten mål og mening, mens teamet sliter nede på bakken & sårt kunne trenge det heli`s hjelp..

Igjen, har man noenlunde like teams så ødelegger fort ett par + personer som bare loker rundt i hele kampen, for resten av teamet :/


Hvis jeg fremmstår som en "fanboy", skyt meg..
Skal ikke dra denne tråden mer off-topic =)

Sitat av ZarXon Vis innlegg
Det kan stemme, men Final Stand er en deathstreak (hater det).
Vis hele sitatet...
Hvis dette stemmer så er det i hvert fall ett steg i riktig retning =)
Gleder meg til å teste ut Bouncing Betty & f,eks Recon Drone..

Noe jeg dog ikke er like glad for, er at Hearthbeat Sensor er tilbake.
Riot Shield håper jeg også er en smule nedgradert, imho var dette en smule OP i MW2 hvis man var en noenlunde ok gamer