View Single Post
Når er det egentlig folk skal skjønne at og sammenligne Cod serien med BF er så langt ut på viddene man får det :/
Er 2 helt forskjellige spill..
Cod serien passer bra hvis man er relativt ny med fps MP spill, da Cod er eevig mye mer noob friendly enn det BF serien er..
Selv spilte jeg stort sett kun Cod hvis jeg sku game no fps MP før, helt til jeg gikk til innkjøp av BFBC2..Herregud, en ny verden åpnet seg ^^

Er ingenting som er som en BF kamp med en squad som faktisk har peiling på Teamplay & Tacs..
Suger 50 % av laget ditt i BF, kun et fåtall som kan tacs osv så er det svært vanskelig og vinne kamper..
I Cod derimot, kan omtrent en som er decent god få nokk points til at han kan avgjøre en kamp ene & alene med en simpel "Hit n Run" spillestil :/

Næh, Cod blir for tiden kun spilt hvis jeg vil ha det litt skøy/leke meg i noen kamper ved og gå "rambo on em"
Mens BF blir hentet fremm når jeg vil ha det litt mer realistisk/større maps/kjøretøy, + spille taktisk!.. =)

VikingOnABoat, srsly ?
Imho var MW2 det beste Cod spillet som har kommet på mange år, SP var fantastisk!
MP delen var også ganske nice de første 6 +/- mnd`ene, etter dette bynte det dog og dale nedover :/
Sist endret av Hightime; 2. november 2011 kl. 14:44.