View Single Post
Trådstarter
46
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Syns det høres ut som en rutinepreget uvane.. Gammel vane vond å vende.

Terapi kan kansje fungere, det han trenger er jo enkelt og greit en ny metode å takle motgang på.. Jeg vet om mange som bruker fysisk trening, ekstremsport, lange turer på fjellet etc til å få ett fint avbrekk fra problemene, og/eller bearbeide dem.
Typen din bruker altså amfetamin, kola og alkohol istedenfor.. Ingen av disse substansene er vel vist å ha en positiv effekt på en smådeprimert person?
Vis hele sitatet...
det er kanskje det jeg også tenker.
en rutinepreget uvane.. godt sagt.

de substansene har en utrolig dårlig påvirkning på en smådeprimert person ja..
det er kanskje en uvane og en "enkel" måte og takle problemene på.

Men.. han sier jo at han ruser deg når ting er bra også..
for å straffe seg selv på en måte at han har det bra.. det skjønner jeg IKKE NOE av??

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Jeg kan ikke gi deg noe fasit svar på hva du skal gjøre. Men en ting du skal gjøre er og støtte han uansett. Da har han helt sikkert gått på en smell ( Har lest de tidligere trådene dine ) noe som er veldig normalt.

Du må ikke gi han opp, det beste man kan tilby et mennske som sliter med rusproblemer er andre mennsker som er der for deg og støtter deg uansett.

Håper virkelig det ordner seg.
Vis hele sitatet...
takk for støttende mai. blir helt rørt her og jeg skal uansett støtte han. jeg har sagt i fra om det også til han..
Det gjør jeg men jeg blir jo gal på en måte og stå utenfor maktesløs uten å kunne gjøre noe.

og når han har dårlige perioder og ikke tar telefonen gjør det meg forferdelig bekymret... blir så redd av det