View Single Post
Jeg har lært på den tunge måten hvor viktig omdømmet ditt er. Flere år tilbake visste alle som hadde en anelse hvem jeg var hva jeg drev med. Og jeg drev med det meste. Det skulle vise seg å ta flere år før folk sluttet å assosiere meg med rus. Kan hende assosiasjonene fortsatt er der.

Så per dags dato holder jeg alt av ymse saker for meg selv. Jeg har venner fra et par år tilbake som ikke har noen anelse om mitt forhold til rus, i det hele tatt at jeg vet noe om rus. Det er bare ikke aktuelt for meg å utlevere meg til noen, sett vekk fra gamlegjengen og ytterst få utvalgte.

Jeg er svært åpen om bruken min. Mine venner vet det, noen av kollegene vet det men prøver å holde lav profil for foreldre. Selvom jeg er har blitt busta noen ganger.
På skolen vet nok en god del av trinnet at jeg røyker, men det driter jeg i. For da holder folk seg vekke
Vis hele sitatet...
Gjør deg selv en tjeneste, hold heller en lav profil. Det stempelet vil du ikke ha etter hvert som du blir eldre. Sorry for moralpreken, men jeg gikk så fantastisk hardt på den smellen, og det er ikke noe som er lett å viske ut.