View Single Post
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
"Kul i trynet" Jo, takk for et informasjonsrikt og fantasifullt svar Dvs!
Ja, innrømmet å virke litt kul av å til, spesielt i trynet. Bare sånn jeg er.

Betyr ikke at jeg føler meg bedre en alle andre, at jeg trur jeg sitter på en pedestal, og jeg har ingen andre intensjoner enn å komme med relativt gode svar på det jeg kan, en morsom kommentar hær å der, og seff, få hjelp på noen spørsmål jeg lurer på selv.


Har ikke noe med at dem skal tru det. Jeg lurte bare på om det kunne komme noen konsekvenser ut av det, som f.eks pisseprøver gjennom tiden jeg er det, og eventuelt etterpå.
Vis hele sitatet...
Vel, det er vel ikke nødvendig å være fantasifull for å svare på et spørsmål? Og når det gjelder hvor "informasjonsrik" min kommentar er, så tyder jo ditt svar på at du skjønner godt hva jeg mener, uten videre utdypning. Men, hvis du trenger nettopp dette, så kan det være en idé å ta en titt på dine tidligere innlegg på dette forumet, selv om det selvfølgelig er vanskelig å ha et objektivt syn på sine egne formuleringer og utsagn.

For all del, "cocky-funny" er absolutt er sosial væremåte jeg ikke har noe imot, men gjennomføres de ikke riktig, kan du fort oppfattes som en idiot.

Men uansett, så lenge du holder deg unna drugs når du er i militæret, så er det ikke noe stress. De kan ta pisseprøver når du er i tjeneste.
Sist endret av dvs; 4. oktober 2011 kl. 20:23.