View Single Post
Var på TG i fjor (2010) og synes det var awesome! gled deg! vet ikke helt hvor mye billetten kostet. det vi gjorde var å gi penger til en av oss som skulle dit, slik at vi kjøpte billettene samtidig og var helt sikre på å sitte ved siden av hverandre.

Det er massevis av musikk der, så anbefaler støy-dempene headset! jeg glemte det og måtte til slutt kjøpe et der for 600 kr. De selger masse data og elektronik stuff der til en billig pris.

Mat er ikke inkludert, men the ultimate TG mat er nudler. eneste jeg spiste da jeg var der var nudler. De har lagt ut ca 10 vannkokere på ett sted. Det er heller ikke så vanskelig å finne soveplasser som noen folk sier. Det gjelder bare å ha skillz i å finne plass.

vet ikke så mye om dusjing, men det var noe som het "Nerdbath" hvor det gikk busser en av dagene til en svømmehall hvor alle som ville kunne dra. Det var ikke så mange som dro dit da jeg var der, så det var ikke så fullt der.

hvis du skal til TG kan jeg bare si at du kan glede deg! Massevis av morro ting du kan gjøre og masse kule show på scenen!