View Single Post
Sitat av ketilsfoto Vis innlegg
Det er alltid hyggelig å bli omtalt som "ekling" av folk som aldri har møtt meg!

Uansett, dine venner / venninner hadde helt sikkert klart å fortelle meg om jeg har på noen måte oppført meg upassende.
Vis hele sitatet...
Jeg kan så klart ikke gjengi annet enn hva jeg har blitt fortalt, det er helt korrekt.

Sitat av Wipeout Vis innlegg
Vel, det er ofte det an man har bekjente som leser trådene og sier ifra til den det gjelder.

Nå kjenner jeg hr. Sætnan da vi er i samme bransje, og man kan kanskje si mye rart om Ketil. Men jeg tviler på at han passer til den beskrivelsen som er gjengitt her. Ja, den hadde nok passet endel andre "fotografer" jeg vet om, men ikke Ketil. Han er tvers igjennom seriøs.

Og wanna-b: Vet du egentlig hvor utbredt det er med TFP fotografering?
Vis hele sitatet...
TFP vet jeg ikke hva er? Det er mange beskrivelser av fotografen det egentlig gjelder i tråden som jeg ikke har aning om også kan gjelde for Ketil. Jeg er ingen proff fotograf på noen måte, og vil heller ikke begi meg ut på å kritisere hans talenter, det er da ikke poenget. Jeg skal redigere og/eller slette posten min med linken til siden. Ketil, er ikke interessert i å stikke kjepper i hjulene for deg. Men jeg håper, hvis mine antagelser stemmer, at det kan være en påminnelse om at rykter spres fort. Og det er inget umiddelbart positivt tegn når "proffe" fotografer klarer seg fint uten betaling mot at han/hun kan bruke bildene som promotering, som gjelder i alle tilfeller av fotoshoots jeg har hørt om. Om det finnes en ekstrajobb ved siden av og fotografering kun er en hobby eller lignende vet jo ikke jeg noe om.

Neh, får visst ikke redigert, hvis en av moderatorene ser dette får vel de ta seg jobben, når de først har laget reglene
Sist endret av wanna-b; 19. september 2011 kl. 22:14.