View Single Post
Coptercat
Trådstarter
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Jeg har blandt annet noen veninner som går til han eklingen her http://www.ketilsfoto.com. Han sender meldinger og blander seg inn i intime emner mens det fotograferes og etterpå. Bildene tar han gratis for å kunne bruke dem til promotering...
Vis hele sitatet...
Der er et par forskjeller på de to. Han jeg snakker om nekter å ta gutter til fotografering. Han nekter også parfotografering. Dessuten er han mye dårligere i å ta bilder, selv om fyren der heller ikke var spesielt god.

Ellers er det vel samme useriøse ulla.


Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Anbefaler å stikke til advokat.

Et brev med noen referanser til lovverket og pålegg om å fjerne bildene fra et advokatkontor kommer til å skremme han mye sterkere enn hva enn dere klarer å komme opp med selv.. da det signaliserer ganske sterkt at dere er villige til å bruke tid og krefter på å lage problemer for han hvis han ikke gir seg.

Diskusjonen her viser jo ganske tydelig at dette minst er i gråsonen, så en advokat har mer enn nok materiale til å skrive noe skremmende.
Vis hele sitatet...
Advokat koster penger, og jeg har ikke tenkt å involvere advokat før det faktisk viser seg nødvendig.
Sist endret av connubialis; 16. september 2011 kl. 15:34.