View Single Post
første gang jeg prøvd var jeg 15 startet med en del røykings i hverdager/helger så prøvde man amfetamin og da ble det en del heavy turer på amfetamin vær helg så roet man seg ned ettervært så tok det av igjen i noen perioder også roet det seg ned og slik har det vært stort sett hele veien har aldri følt et skikkelig sug på noe og kommer nok aldri til og gjøre det i og med at jeg kjenner meg selv godt og har en selv kontroll..jeg skulle aldri spise piller men da de blåe omegaene rullet over bordet på nach på julaften ble det plutselig veldig fristende det var en morsom tur.. gidder ikke og gå så mye mer inn på hva som er testet ut og ikke testet ut men er helt sikkert noen som er verre enn meg også :O :P

omgivelsene var trygge stort sett men hadde den egenskapen at jeg kjente dørvaktene på et utested så ble en del turer på byen osv utrygt..

opplevelse:

det er litt forskjelig har opplevd både gode og dårlige ting i ruset tilstand men tar vare på de gode minnene som man gjør med alt annet.. har like mye dårlige minner ederu eller ruset på alkohol som jeg har på alt annet.

ting som er prøvd i ettertid:

Ecstasy,lsd,"lille trille/blå valium" kaktus syre. amfetamin. kokain.

kunne godt tenkt meg og testet flein engang men tar alt på sparket dukker det opp og jeg er i form er jeg aldri vond og be :P
Sist endret av mr-martinss; 14. september 2011 kl. 23:12.