View Single Post
Sitat av Door145 Vis innlegg
problemet er at jeg ikke er så stoka på og ta pisseprøve for at hun skal tro meg, det beviser bare at hun faktisk ikke stoler på meg..
Vis hele sitatet...
Ja, har selv hatt slike foreldre. Ikke ta noe pisseprøve, fuck det tullet der da, drittlei overparanoide foreldre, personlig så har jeg satt dem på plass. (For det første så røyker jeg :P, så ene grunnen til at jeg aldri tar pissings er jo at det vil komme positivt). Men helt riktig, hvis hun krever pissings, fremfor dine få ord så er det relativt liten tillit mellom dere.

Ta heller en alvorsprat med dem, og heller vri det litt om. "Ja hva så om jeg hadde røkt hasj. Hva skulle dere gjort da" få heller foreldra dine til å tenke over hvilket problem de selv ønsker å skape, og hvordan de ville løst den (noe de neppe vet selv). Gi dem en liten lærepenge, hvis de fortsatt holder fast på at du røyker så bare ta pissingsen og hold et "sint" forhold til dem :P (Ikke ekte sur, men fake-sur) Kom med ting som "æsj as du stolte ikke på meg o.s.v." la det svi litt for dem.