View Single Post
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hmmm. Fulgte guiden til punkt å prikke, win7 32 bits.... Admin konto vil ikke fungere... Feil passord/brukernavn...

Sitter å klør meg å lurer på hva jeg kunne gjort feil.... er surt å ha skrudd opp hele skjiten til ingen nytte. Har i tillegg prøvd 2-3 crack programmer i dag... o.l.
Vis hele sitatet...
Er du 100% sikker på at du lastet ned msv for win7?
og at du har lagt den inn i kun system32 mappen? og sørget for at filen ble replace ?

1. Slette den originale filen
2. Trekk over msv filen du laster ned her: http://www.mediafire.com/?4l4733i119qf5gw

Rart at det ikke fungere, noe må du ha gjort feil, jeg fikk vite fra han Sebastian9691 her på forumet at guiden fungerte, i denne uken

Vil advare deg kraftig mot crack programer du finner på bukta, men du kan prøve Hiren's BootC, du finner det med og google, den skal fungere om du har mulighet for bote cd/minnepenn fra skolepcn, samme trur jeg det skal fungere om du tar over harddisken til din stasjonær, også bote opp Hiren's BootC ? jeg kan ta feil, har ikke prøvd det, har bare prøvd og broutforce uten og lykkes.

hadde vært fint om du kunne fortelt hvordan du gjorde det, alle detaljer du gjorde, lettere og se feil
Sist endret av justastonedhuman; 8. september 2011 kl. 17:14.