View Single Post
Sitat av juster Vis innlegg
Hei. Ikke for å være vanskelig, men hva mener du innringeren skal kunne anmeldes for? Jeg klarer ikke helt å se hva han skal ha gjort galt annet å være engstelig på mulig feilaktig grunnlag.
Vis hele sitatet...
Siden jeg ikke har sett situasjonen var det kanskje litt bastant å påstå at h*n burde anmeldes.

Men jeg mistenker at innringer ikke var særlig nær situasjonen, ettersom atr vedkommendes oppfatning var en annen enn naboers, og forøvrig alle andre som så det (siden det ikke er snakk om en telefonstorm av bekymrede naboer).

Har man ikke oversikt nok til å få med seg hva som foregår har man ikke grunnlag nok for å ringe politiet og skape en storutrykning.

Er vel ulovlig å missbruke nødtelefonen?

Sitat av synthetic Vis innlegg
Tøffetom; Du har vanskelig for å se for deg at oppførselen var særlig truende - ok. Men du var ikke der, hvem som helst kan ha oppfattet situasjonen annerledes en det du ville gjort. Og hvem vet, kanskje ville du også oppfattet situasjonen som truende om du faktisk var der ?

Ingen her vet hva som _faktisk_ skjedde, og hvordan scenarioet var. Eneste kilde er gjenngivningen vi har av en journalist, som ingen vet noe om. Kanskje sitter han med like my nag till Politiet som altfor mange andre her gjør.
Og kanskje er det grunnen til at artikkelen er formulert på den måten den er. Hvem vet ?

Ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Ja du har rett i at jeg uttalte meg litt bastant, jeg vet som sagt ikke hvordan det så ut. Men ut ifra det jeg fikk ut av gjengivelsen så Var det flere barn til stede, naboer så det osv. Hadde det vært truende adferd så tror jeg fler hadde reagert.
Sist endret av Tøffetom; 22. august 2011 kl. 15:55.