View Single Post
Flott å se at staten burer inne en så farlig mann og bruker masse ressurser på å holde han unna ofre (intetanende og naive kunstkjøpere). Også flott at man bruker masse tid og ressurser på slike viktige saker, da er det ikke så farlig med voldssaker, voldtekter og drap. Ja, fy skam, en eksentrisk kunstner som prøver å lure seg unna litt skatt, ja for en ufattelig farlig forbryter, denne mannen må vi bure inne.

Om dere så på nyhetene, så befinner Nerdrum seg i utlandet, hadde jeg vært der, så hadde jeg befunnet meg der resten av livet, og malt et nytt selvportrett hvor jeg gir fingeren til den norske stat.

Men kjenner vi norske myndigheter rett, så vil de nok etterlyse ham vha. interpool.

Interessant å se hvordan dere alle mener at det er riktig å betale skatt. Hadde Nerdrum noengang noe valg? Dette var vel en kontrakt som ble tredd ned over hodet på ham da han ble født. Kanskje en privatisering av offentlige tjenester hadde vært det beste, da måtte man ihvertfall etterstrebet effektivitet.

Det er mye byråkrati og sløseri i den offentlige sektor, for mange ansatte er det også. Mye som er akseptert her som ville fått enhver privat bedrift til å gå dukken, men så lenge man har de naive skattebetalerenes penger, så er det jo greit.

Vis meg hvem på dette forumet som hadde ruslet til skatteetaten og betalt sin skatt med glede om de plutselig hadde blitt 10 millioner i kontanter rikere.
Sist endret av Bitcoin-man; 18. august 2011 kl. 05:18. Grunn: En plutselig åpenbaring fra Gud.