View Single Post
"Så håper jeg virkelig at vi kan dra på oste-safari. For du er den søteste ailien jeg noen gang har sett på ett tog på jorda!"[/i]
Haha, genial setning! Teorien min er at det funker ikke å bare bruke en helt "A4" historie, men hvis du later som om du er litt freak så funker det.

Ex: Så jeg håper du ringer meg slik at vi kan avtale et tidspungt jeg kan vise deg litt rundt på jorden. ..... :/

Ex: Så håper jeg virkelig at vi kan dra på oste-safari. For du er den søteste ailien jeg noen gang har sett på ett tog på jorda! ...... Awsomme!

--------------------------------------------------------------------------

Mitt tips er egentlig bare å sette seg, si "Hei! Er det ikke gøy å kjøre tog? Lage øyekontakt, smile galant og ta fram notisblokka. Som nevnt er det kanskje en fordel å småprate litt mens du skriver, bare for å lette litt på stemninga.

--------------------------------------------------------------------------

Verson II: For dere som spiller et instrument som er mulig å ta med seg rundt, som gitar, kan det jo være artig å lage en sang om vedkommende hvis man er kreativ nok. Ta pauser innimellom i sangen og spør om forskjellige ting, og deretter bruker du dem i sangen. Hvis man får det til er dette bare helt dødskult! (Jeg for min del kan ikke benytte meg av verson II, siden jeg ikke tenker på å dra med meg et keyboard ned på toget, så dette får bli til noen andre) LYKKE TIL
Sist endret av Bl4derunner; 15. august 2011 kl. 10:11. Grunn: Facepalm