View Single Post
Prøver jeg meg også! Kreativ fyr du jegermeg


"Heisann!

Jeg syns alltid at togturene til jobb er så forferdelig triste. Så for å sprite opp stemninga for min egen del, pleier jeg å sitte å tenke på hvor folk skal, hva de skal og hvem de er. Jeg må ærlig innrømme at jeg la merke til deg når jeg satt meg ned her, og jeg startet med en gang å tenke på hvor i verden du skal. Jeg har nå sittet å fundert her litt, og jeg tror jeg har kommet opp med en troverdig teori:

Teorien min er faktisk at du ikke vet hvor du skal, du er en person som ikke klarer å slappe av hjemme. Så nå har du allerede tatt bussen gjennom byen noen ganger. Grunnen til at jeg vet dette er fordi du er så oppmersom på alle som går inn og ut av bussen, alt som skjer i gatene vi kjører gjennom.

Jeg tror du kommer fra (f.eks) Byåsen. Grunnen til at jeg tror det er at jeg har tatt bussen dit noen ganger, å det er altid en utrolig søt jente som kommer på der. Idag er det deg.

Nå har det seg desverre slik at jeg skal av på neste stoppested. Det betyr at jeg har 10 minutter på å finne ut en genial måte å gi deg lappen uten å virke creepy eller som en stalker...."

Så langt kom jeg. Håper du kan bruke noe hvis du prøver deg igjen Jegeren
Sist endret av Kruppy; 15. august 2011 kl. 03:02.