View Single Post
Møter idioter ute på byen hele tiden jeg.

For ett par helger siden gikk jeg og ett par kompiser og en venninne gjennom sentrum og skulle på en fest sånn klokka 11 på kvelden. Plutselig kommer det sånn 6 karer i 20-25 års alderen mot oss, plutselig stopper han ene opp og spør hvorfor jeg går på småjenter (hun er like gammel som meg men er liten). Sa at jeg ikke går på småjenter, så utav nowhere kommer han truende mot meg og opp i trynet mitt og leverer salver som "Å nei?? Du gjør ikke det du??!" Så sier jeg "Nei?" Så spurte han om jeg skulle ha juling. Endte med at kompisen rev tak i meg og ba meg bare gå videre..

Det absolutt beste å gjøre når du møter folk på byen som er helt blåst i huet, hold kjeft og ignorer dem. Ikke svar dem engang, bare se bort og gå din vei. Med engang du gir dem oppmerksomhet så blir de mer pågående, og det ender som oftest med at de vil sloss..

Det som kjennetegner disse idiotene, er at de fleste av dem trener hver dag på treningsstudio og oser av selvtillitt, og trenger en grunn for å få "teste" musklene sine som dermed resulterer i at de skal plage uskyldige folk på gata. Antageligvis går de fleste idiotene også på sterioder som gjør dem aggressiv..