View Single Post
Sitat av Appelsinhud Vis innlegg
Ser ikke helt poenget ditt.. Hvis du leser det andre avsnittet i mitt første innlegg kan du se at jeg er ute etter en debatt som bygger på objektiv sannhet, ikke subjektiv synsing. Mennesker som står fast i sin subjektive synsing og nekter å røre seg kaller jeg esler, uansett hva de mener.

Dette var ment som en debatt om hvordan man skal argumentere i en diskusjon med esler, da normal argumentering veldig sjelden når fram.

Kan du utdype hvilken propaganda jeg kom med? Mulig jeg er en idiot, men jeg ser det virkelig ikke.
Vis hele sitatet...
ser heller ikke hva du vil frem til med andre avsnitt,det er også mange som kommer med subjektiv synsing som er for legalisering,du fremstiller hele innlegget ditt på en måte som får folk som er mot legalisering til å virke som uopplyste folk som ikke kommer med fakta,og selv om du helgarderer deg litt med andre avsnittet,har jeg intrykk av at du fremstiller motparten som vrien og vrang å diskutere med,du grer de som ikke deler ditt syn over en kam,og min mening er at du bør formulere deg litt annerledes enn hva du gjør hvis målet ditt er å skape debatt, quote: Slik som jeg ser det så endrer de fleste holdningene sine til cannabis først etter å ha eksperimentert med det, så hvordan skal man få mennesker til å endre sitt synspunkt helt uten å ha vært i nærheten av planten? vil si at dette om ikke det er, så hvertfall et ønske om å drive propaganda.